Nieszczęśliwe wypadki i choroby zdarzają się wszędzie, także podczas zagranicznych wyjazdów. Ubezpieczenie podróży służbowej to zabezpieczenie przed ponoszeniem wysokich kosztów związanych z koniecznością leczenia lub likwidacji szkód powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, która obejmuje ubezpieczenie pracownika podczas wyjazdów zagranicznych dla firm.
Ubezpieczenie pracownika w delegacji zagranicznej to tak naprawdę bardziej rozbudowana, dostosowana do potrzeb służbowych wyjazdów polisa turystyczna. Ubezpieczenie na wyjazd służbowy za granicę zapewnia ochronę zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy. Pracownik może być pewny, że w przypadku ewentualnego wypadku otrzyma wsparcie finansowe, które pozwoli mu na pokrycie kosztów leczenia, bez konieczności prowadzenia trudnych negocjacji o odszkodowanie z pracodawcą. Z drugiej strony, pracodawca pozostanie spokojny, że w razie nagłego zdarzenia nie zostanie zaskoczony żądaniem odszkodowania ze strony pracownika. Podczas takich podróży jak delegacja zagraniczna, ubezpieczenie będzie zabezpieczeniem nie tylko wtedy, gdy konieczne będzie leczenie. To również pomoc i rekompensata finansowa w związku z dalszymi skutkami zdarzenia.
Wiele wyjeżdżających służbowo za granicę osób myśli, że wystarczającym zabezpieczeniem w razie wypadku lub choroby w trakcie takiej podróży będzie Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ). Tymczasem taki dokument nie zapewnia kompleksowej ochrony poza Polską.
Przede wszystkim EKUZ obowiązuje wyłącznie w krajach członkowskich UE i EFTA. Co więcej, refunduje jedynie wybrane, najbardziej podstawowe usługi medyczne. Jeśli więc podczas wykonywania pracy (i nie tylko) w innym kraju, pracownikowi przytrafi się wypadek, choroba, lub inne nieszczęśliwe zdarzenie, większość wynikających z tego kosztów będzie on musiał pokryć z własnej kieszeni. Czego EKUZ nie obejmuje?
W naszej ofercie znajdziecie Państwo kompleksowe pakiety ochrony od Signal Iduna. Oferujemy zarówno standardowe opcje ubezpieczeniowe, jak i takie, które zapewniają dodatkową ochronę. Standardowo pakiety zawierają ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), kosztów leczenia (KL), zniszczenia lub utraty bagażu. Dodatkowo można poszerzyć ofertę o OC, zwyżkę związaną z konkretnym rodzajem pracy, lub chorobami przewlekłymi. Jako Agent ubezpieczeniowy gwarantujemy kompleksową ochronę dla wyjeżdżających za granicę w celach służbowych.
Ubezpieczenie pracownika w podróży służbowej powinno obejmować kilka najważniejszych elementów, które zagwarantują pomoc w nagłych sytuacjach i uchronią przed wysokimi kosztami wynikającymi z leczenia lub likwidacji ewentualnych szkód. Podstawowe opcje, jakie ubezpieczenie w delegacji zagranicznej musi zagwarantować, to:
Warto pamiętać, że każda podróż służbowa, w szczególności zagraniczna, powinna być objęta odpowiednim ubezpieczeniem. Ważne, aby polisa została wykupiona jeszcze przed rozpoczęciem wyjazdu. Musi być również właściwie wyceniona i dostosowana do kierunku i charakteru konkretnego wyjazdu.
Koszty ubezpieczenia pracownika w podróży służbowej nie są wysokie i z pewnością okażą się nieporównywalnie mniejsze niż ewentualny koszt zagranicznego leczenia, czy wypłaty odszkodowania.
Biuro podróży dla firm Polish Travel zapewnia pomoc nie tylko w wyborze najlepszej polisy, ale także w załatwieniu wszystkich niezbędnych formalności. Korzystając z wiedzy i doświadczenia naszych pośredników, można wykupić optymalne, dopasowane do potrzeb wyjazdu ubezpieczenie pracownika w podróży zagranicznej, a koszty będą odpowiadały wybranym pakietom.
Wybierając nasze usługi, zyskują Państwo nie tylko gwarancję najwyższej jakości współpracy, ale także spokój podczas wyjazdu. Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą biura Polish Travel, która obejmuje kompleksową i sprawną organizację podróży służbowych, dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego klienta i zgodnie z polityką podróży służbowych. Oferujemy m.in. takie usługi jak: